OddWorldBlues


#1 2014-05-21 07:36:11

Didaskalia

Narrator

Zarejestrowany: 2013-07-29

3. Rozwój postaci

Zdobywanie Doświadczenia
Poziom - Doświadczenie
   1                 0
   2              1 000
   3              3 000
   4              6 000
   5             10 000
   6             15 000
   7             21 000
   8             28 000
   9             36 000
  10            45 000
  11            55 000
  12            66 000
  13            78 000
  14            91 000
  15           105 000
  16           120 000
  17           136 000
  18           153 000
  19           171 000
  20           190 000
  21           210 000
  22+         40 000 pkt. Doświadczenia na poziom

Dodatkowo postać otrzymuje [3 + (½ Wytrzymałości zaokrąglone w dół)] do maksymalnej liczby punktów wytrzymałości (PW) oraz [5 + (2x Inteligencja)] punktów umiejętności do rozdysponowania między swoje Umiejętności. Zauważ, iż umiejętności nie zawsze rosną w taki sam sposób. Koszt podniesienia umiejętności o jeden procent znajduje się w tabelce poniżej. Pamiętaj, że Umiejętności Główne rosną dwa razy szybciej.

Aktualny % - Koszt w punktach
  1-100%                1
101-125%              2
126-150%              3
151-175%              4
176-200%              5
  201+%                6

Offline

 

#2 2014-05-21 08:15:05

Didaskalia

Narrator

Zarejestrowany: 2013-07-29

Re: 3. Rozwój postaci

========== PROFITY ==========



Co kilka poziomów postać dostaje profit. Odzwierciedla on wiedzę lub umiejętność jaką zdobywa bohater podróżując po pustkowiach. Profity mogą wpływać na statystyki pierwszorzędne, drugorzędne, umiejętności a czasami po prostu robią różne dziwne rzeczy. Każdy profit ma swoje wymagania co do poziomu na którym może być wybrany oraz minimalne statystyki potrzebne do jego wyboru. Niektóre profity można otrzymać więcej niż raz, w takim przypadku profit posiada poziom profitu np. profit o poziomie 2 można otrzymać tylko 2 razy. Kompletna lista profitów znajduję się poniżej. Czasami można zdobyć profit, który nie znajduje się na tej liście. To są specjalne profity i przyznawane są tylko przez MG!

Lizus
Wiesz jak podlizywać się przełożonym. Postać otrzymuje na każdy poziom tego profitu +1 do Charyzmy przy określaniu reakcji swoich przełożonych.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Charyzma 5, Inteligencja 6, Poziom 3

Twardziel
Nie poddajesz się bez walki. Kiedy poziom PW twojego bohatera spadnie poniżej 20% maksymalnej wartości, otrzymuje on +10% do odporności na wszystkie rodzaje obrażeń.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Pierwsza pomoc 40%, Wytrzymałość 6, Poziom 3

Nocne widzenie
Twój bohater po wybraniu tego profitu może lepiej widzieć w ciemnościach. Negatywne modyfikatory związane z oświetlaniem redukowane są o 50%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6, Poziom 3

Mistrz Kamasutry
Ten profit zapewnia wytrzymałość i zręczność gdy... potrzeba.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Zręczność 5, Poziom 3

Mocny grzbiet
Tragarz idealny. Każdy poziom tego profitu zwiększa Udźwig bohatera o 50 funtów.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6, Poziom 3

Orientacja
Masz oko i dokładnie wiesz co dzieje się na polu bitwy. Dzięki temu profitowi uzyskujesz więcej informacji patrząc na kogoś. Możesz dokładnie określić ile ma punktów wytrzymałości oraz jakiej broni używa.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 5, Poziom 3

Ostrożna natura
Nauczyłeś się jak ostrożnie podchodzić do otaczającego cię świata. Bohater otrzymuje +3 do Percepcji przy określaniu odległości rozpoczęcia przypadkowego spotkania.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6, Poziom 3

Krewki
Z tym profitem twoja postać może wykorzystać swój ruch w walce przed innymi. Każdy poziom tego profitu daje +2 do Inicjatywy.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Percepcja 6, Poziom 3

Wiedza syntetyczna
Wydaje się że wszystkie te studia opłaciły się. Z tym profitem, bohater zdobywa o 50% więcej punktów umiejętności ucząc się z książek. Książka która normalnie dawała 10 punktów danej umiejętności, teraz daje 15.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 6, Poziom 3

Kamienny mur
The Wall był twoim ulubionym marvelowskim bohaterem. Jeżeli postać ma zostać przewrócona podczas walki, wykonuje wtedy 50% test na szansę uniknięcia upadku.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Siła 6, Poziom 3

Gładka gadka
Każdy poziom tego profitu zwiększa Inteligencje twojego bohatera o 1, jednak tylko w przypadku gdy chcesz przegadać BN i testujesz Inteligencje podczas rozmowy.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Inteligencja 4, Poziom 3

Złodziej
Ten profit daje +10% do umiejętności Kradzież, Włamywanie, Materiały wybuchowe i Skradanie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 3

Ciężka noga
Lubisz zapierdalać. Bohater z tym profitem może sprawić, że pojazd będzie się poruszał o 25% szybciej niż wynosi jego maksymalna prędkość. Nie oznacza to, że nie skończy z chłodnicą w głowie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Pilotaż 60%, Percepcja 6, Zręczność 6, Poziom 3

Smocza pięść
Nauczyłeś się specjalnych technik zadawania większych obrażeń przy użyciu pięści i broni białej. Postać na każdy poziom tego profitu otrzymuje +2 do obrażeń wręcz.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Zręczność 6, Siła 6, Poziom 3

Czarnuch z getta
Jesteś brooklińskim ekspertem w strzelaniu z poruszających się pojazdów. Postać nie otrzymuje ujemnych modyfikatorów, gdy strzela z pojazdów znajdujących się w ruchu.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Broń krótka 40%, Zręczność 6, Poziom 3

Pijany mistrz
Jako dziecko butelki lepiej walczysz, gdy znajdujesz się pod wpływem alkoholu. Twój bohater dostaje +20% do umiejętności Walka wręcz gdy jest pijany.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Walka Wręcz 60%, Poziom 3

Skaut
Znalazłeś się na obozie harcerskim i przetrwałeś. Potrafisz widzieć daleko w głąb pustyni i łatwiej ci czytać mapy. Łatwiej znajdujesz specjalne miejsca i przedmioty dzięki temu profitowi.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 7, Poziom 3

Sanitariusz
Potrafisz leczyć ludzi o wiele szybciej w walce, niż przeciętny lekarz pustkowi. Gdy bohater przystępuje do udzielenia pomocy poległemu towarzyszowi potrzebuje tylko 5 punktów akcji na użycie umiejętności.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Pierwsza Pomoc 75%, Medycyna 50%, Zręczność 6, Poziom 3

Pojętny uczeń
Na każdy poziom tego profitu bohater otrzymuje +5% (zaokrąglić w górę) więcej punktów doświadczenia gdy się czegoś uczy. Na przykład gdy zabije szczura wartego 50 punktów doświadczenia, otrzymuje 53 punkty, na pierwszym poziomie tego profitu.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Inteligencja 4, Poziom 3

Szybkie leczenie
Każdy naukowiec chciałby móc robić na tobie testy. Na każdy poziom tego profitu bohater otrzymuje +2 do szybkości leczenia.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Wytrzymałość 6, Poziom 3

Traper
Przemierzyłeś pustkowia wzdłuż i wszerz.Dzięki temu profitowi bohater dostaje +25% do umiejętności Sztuka przetrwania.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Wytrzymałość 6, Inteligencja 6, Sztuka przetrwania 40%, Poziom 3

Wytrzymały
Wpadłeś w ręce wojsk północnokoreańskich i nie pisnąłeś ani słówka. Ten profit daje bohaterowi +4 do odporności na wszystkie rodzaje obrażeń.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6, Szczęście 6, Poziom 3

Uzdrowiciel
Ręce które leczą. Każdy poziom tego profitu zwiększa ilość leczonych PW (Pierwsza pomoc, Medycyna). Za pierwszy poziom tego profitu bohater leczy o 4-10 punktów wytrzymałości więcej (1k6+4), za drugi poziom 8-20 punktów wytrzymałości więcej (2(*1k6+4)).
Poziom profitu: 2
Wymagania: Percepcja 7, Zręczność 6, Inteligencja 5, Pierwsza pomoc 40%, Poziom 3

Dopięty na ostatni guzik
Wykonywanie czynności związanych z ekwipunkiem kosztuje cię o połowę mniej PA.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 5, Poziom 3

====================



Giętki
Lata ćwiczeń sprawiły, że jesteś bardzo giętki. Bohater z tym profitem potrzebuje tylko 1 PA do zmiany pozycji.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Skradanie 60%, Zręczność 6, Poziom 4

Nadwrażliwość
Twoje zmysły są bardzo dobrze rozwinięte. Bohater z tym profitem otrzymuje +2 do Percepcji w ciemnościach, a modyfikatory od oświetlenia są o 25% mniejsze. Bohater ma także o 25% większą szansę na wykrycie skradających się wrogów.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 4

Szczur tunelowy
Czołgasz się jak dziecko. Czołgasz się jak bardzo szybkie dziecko. Dzięki temu profitowi bohater może poruszać się z normalną szybkością (1 PA na 1 metr) gdy kuca lub czołga się.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Skradanie 60%, Zręczność 6, Poziom 4

Silne ramie
Dzięki masywnym rozmiarom bohatera, ataki serią kosztują go o 1 PA mniej. Możesz mieć problem z podrapaniem się po plecach.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Siła 6, Poziom 4

Krzepa
Wiesz jak trzymać ciężką broń gdy stoisz. Bohater z tym profitem otrzymuje taki bonus jak gdyby używał podstawki pod broń, trzymając ją po prostu w rękach. Oprócz tego otrzymuje +2 do siły, w pozycji stojącej, przy określaniu minimalnej siły potrzebnej do obsługi broni.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Broń ciężka 60%, Poziom 4

Samotnik
Zawsze byłeś trochę inny, ale teraz nauczyłeś się wykorzystywać tę inność do własnych celów. Bohater z tym profitem otrzymuje +10% do wszystkich testów (łącznie z testami na trafienie) umiejętności, gdy znajduje się ponad 10 metrów od reszty członków grupy.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Sztuka przetrwania 50%, Charyzma<5, Poziom 4

Lider
Masz pewne wrodzone zdolności przewodzenia innym, a teraz nauczyłeś się ich używać. Każdy członek grupy bohatera posiadającego ten profit, znajdujący się nie dalej niż 10 metrów od niego otrzymuje +1 do zręczności i +5 do klasy pancerza. Bohater z tym profitem nie działa sam na siebie, dlatego nie otrzymuje tych dodatków – taka jest cena bycia liderem.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 6, Poziom 4

Padnij!
W szkole podstawowej byłeś mistrzem w grze 'Granat!'. Bohater z tym profitem otrzymuje tylko połowę obrażeń od ataków obszarowych (granaty, moździerze, miny). Tyczy się to także odłamków i uderzenia od wybuchu.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 6, Percepcja 6, Poziom 4

====================



Sprinter
Nauczyłeś się jak podczas walki pokonywać większe odległości. Podczas walki, na każdy poziom tego profitu bohater może przejść 2 metry więcej. Pierwsze dwa kroki wykonane przez bohatera wykorzystują ten profit, dlatego nic nie kosztują.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Zręczność 5, Poziom 6

Ranger
Dzięki temu profitowi bohater dostaje +15% do umiejętności Sztuka przetrwania. Ponadto jest mu odrobinę łatwiej znaleźć specjalne miejsca i przedmioty.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6, Poziom 6

Pożeracz węży
Ten profit daje bohaterowi +25% do odporności na trucizny.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 3, Poziom 6

Prezencja
Na każdy poziom tego profitu twój bohater dostaje +1 do charyzmy przy określaniu reakcji innych.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Charyzma 6, Poziom 6

Regeneracja
Promieniowanie zmieniło cię tak paskudnie, że możesz dobrze żyć na pustyni. Dzięki temu profitowi bohater otrzymuje +2 do szybkości leczenia, a jego złamania goją się całkowicie po upływie 48 godzin.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Siła<7, Poziom 6

Profesjonalista
Strzelasz w tył głowy tak aby kula wyszła czołem pod kątem 45 stopni. Twoje ataki krytyczne bronią palną podczas skradania zadają 150% obrażeń.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Skradanie 60%, Broń palna 60%

Szybkie wstawanie
Po tym jak zostałeś przewrócony, wstanie kosztuje cię tylko 1 PA.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 5, Poziom 6

Handlarz
Byłbyś doskonałym akwizytorem. Twój bohater będzie lepszym handlarzem z tym profitem, ponieważ daje on +20% do umiejętności Handel...
Poziom profitu: 1
Wymagania: Handel 50%, Poziom 6

Empatia
Lepiej wiesz co powiedzieć bohaterom niezależnym. MG musi ostrzegać cię kiedy twoje słowa mogą być źle odebrane.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 7, Inteligencja 5, Poziom 6

Hazardzista
Oddał byś ostatnią porcję wody za karty. A potem wygrałbyś ją wraz ze złotym zegarkiem w pakiecie. Ten profit podnosi umiejętność Hazard bohatera o +20%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Hazard 50%, Poziom 6

Droga owocu
Posiadasz wiedzę na temat mistycznych efektów leczniczych owoców. Przez 24 godziny po zjedzeniu kawałka takiego owocu, twój bohater otrzymuje +1 do Percepcji i Zręczności.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 6, Poziom 6

Więcej krytycznych
Dzięki temu profitowi postać podczas walki zadaje więcej trafień krytycznych. Na każdy poziom tego profitu szansa na trafienie krytyczne zwiększa się o +5%.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Szczęście 6, Poziom 6

Wykształcony
Każdy poziom tego profitu daje bohaterowi +3 punkty do rozdysponowania gdy wchodzi na następny poziom.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Inteligencja 6, Poziom 6

Znalazca fortuny
Przypadkowe spotkania przynoszą więcej pieniędzy. Oczywiście musisz ją zabrać z martwych ciał swoich przeciwników. To jak wiele pieniędzy znajdziesz, zależy wyłącznie od MG.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szczęście 8, Poziom 6

Duch
W nocy i w miejscach gdzie panuje ciemność twój bohater dostaje +20% do umiejętności Skradanie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Skradanie 60%, Poziom 6

Dziecię radu
Nie otrzymujesz obrażeń z powodu promieniowania, wręcz przeciwnie ono cię leczy! Bohater z tym profitem dostaje +5 do szybkości leczenia gdy znajduje się w pobliżu źródła promieniowania, ale dostaje również o 10 radów na godzinę więcej. Nie zacznij świecić.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6, Poziom 6

Adrenalinowy szał
Boisz się Śmierci dlatego walczysz twardziej gdy jesteś ranny. Gdy poziom punktów wytrzymałości twojego bohatera spadnie poniżej 50%, bohater otrzymuje +1 do Siły.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 6

Oszust
Zawsze masz asa w rękawie. W nogawce, pod czapką oraz w bucie. Otrzymujesz +40% do umiejętności Hazard, jednak porażka oznacza, iż ktoś dostrzegł że kantujesz...
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szczęście 7, Hazard 50%, Poziom 6

Desperado
Jesteś najszybszym rewolwerowcem po tej stronie rzeki. Gdy dobywasz broni palnej, dodajesz +6 Inicjatywy w pierwszej rundzie walki.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 7, Poziom 6

Chomik
Na każdy poziom tego profitu bohater otrzymuje +10 funtów do udźwigu.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Poziom 6

Kij w oko
Wiesz gdzie trafić aby bolało bardziej. Każdy pocisk który trafi w cel zadaje +2 obrażeń więcej, na każdy poziom tego profitu.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Zręczność 6, Szczęście 6, Poziom 6

Ciche bieganie
Ten profit daje bohaterowi możliwość jednoczesnego biegania i skradania się.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 6, Skradanie 50%, Poziom 6

Negocjator
Ten profit daje bohaterowi +10% do umiejętności Handel i Retoryka.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Handel 50%, Retoryka 50%, Poziom 6

Miotacz
Przy określaniu maksymalnego zasięgu broni rzucanych, na każdy poziom tego profitu bohater dostaje +2 do Siły.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Poziom 6

Kaskader
Wiesz jak się odbić gdy uderzasz o ziemię. Z tym profitem twój bohater otrzymuje o 25% mniej obrażeń przy wypadkach i katastrofach samochodowych. W dodatku otrzymuje +10% do umiejętności Pilotaż.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Siła 6, Wytrzymałość 6, Zręczność 6, Poziom 6

Niewinny
Dzięki niewinnemu zachowaniu łatwiej jest ci kraść. Ten profit daje bohaterowi +20% do umiejętności Kradzież.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Kradzież 50%, Karma>49, Poziom 6

Odporność na radiację
Na każdy poziom tego profitu bohater otrzymuje +15% do swojej odporności na radiację.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Wytrzymałość 6, Inteligencja 4, Poziom 6

Pionier
Dzięki temu profitowi czas podróży skraca się o 25%. Po prostu masz talent do odnajdywania starych dróg i torów.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 6, Sztuka przetrwania 60%, Poziom 6

====================



Zakuty łeb
Masz bardzo twardą czaszkę, dokładnie tak zawsze powtarzała ci matka. Dzięki pierwszemu poziomowi tego profitu bohater ma 50% szansę na uniknięcie utraty przytomności i powalenia. Za drugi poziom tego profitu szansa ta wzrasta do 75%.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Siła 7, Poziom 8

Kłamca
Łżesz jak pies, bez zająknięcia, patrząc prosto w oczy. Gdy chcesz przekonać kogoś kłamiąc na pierwszym poziomie otrzymujesz +1 CHA, na drugim +2 CHA, na trzecim +3 CHA. Premia ta sumuje się.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Retoryka 50%, Charyzma 7, Szczęście 6, Poziom 8

Czytanie z ruchu warg
Gdy chcesz z ruchu warg odczytać, co mówi druga osoba, na każdą rangę profitu otrzymujesz  +1 Inteligencji na potrzeby wykonania rzutu.
Poziom profitu: 3
Wymagania: Percepcja 7, Inteligencja 6, Poziom 8

Bydlak
Typowy kark. Dzięki temu profitowi bohater otrzymuje podwójną ilość PW, gdy wchodzi na kolejny poziom.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Siła 7, Wytrzymałość 5, Poziom 8

Mistrz blefu
Jesteś królem gładkiej gadki. Gdy kiedykolwiek zostaniesz przyłapany na kradzieży, automatycznie możesz porozmawiać o wyjściu z tej sytuacji.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 5, Poziom 8

Zemsta frajera
Koniec z pomiataniem, koniec z wyrzucaniem drugiego śniadania do kosza! Gdy twoje PW spada poniżej 20% otrzymujesz Próg obrażeń 10 a twoja Siła wzrasta do 10.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Nauka 50%, Inteligencja 7, Poziom 8

====================



Agresywna jazda
Nauczyłeś się pewnych technik agresywnej jazdy. Bohater z tym profitem dostaje +30% do umiejętności Pilotaż. W dodatku do każdego testu na statystykę podstawową, w czasie gdy bohater znajduje się za kierownicą, dostaje +2.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6, Zręczność 5, Poziom 9

Cwaniak
Twój bohater jest jak mały oślizgły szczur. Ten profit zmniejsza szansę na trafienie go w walce. Jego KP wzrasta o +5.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Zręczność 6, Poziom 9

Sokole oko
Na każdy poziom tego profitu, Percepcja bohatera wzrasta o +2 w czasie określania zasięgu maksymalnego broni.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Percepcja 7, Inteligencja 6, Poziom 9

Drogowskaz karmy
Twoja karma jest większa niż ktoś może sobie wyobrażać. Dzięki temu profitowi karma jest podwajana w czasie ustalania reakcji innych.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 6, Poziom 9

Dziecko kwiat
Twoja matka ćpała, tak jak jej matka i matka jej matki. Dzięki temu profitowi bohater ma o połowę mniejszą szansę na uzależnienie od narkotyków. Ponad to wychodzenie z nałogu trwa o połowę krócej.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Wytrzymałość 5, Poziom 9

Ekspert od wyburzania
Nauczyłeś się posługiwać materiałami wybuchowymi jak zawodowiec. Dla lubiących efektowne wybuchy nie ma nic lepszego niż ten profit. Ładunki wybuchowe ustawiane przez bohatera z tym profitem zadają o 50% większe obrażenia i wybuchają zawsze o czasie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 4, Materiały wybuchowe 90%, Poziom 9

Lekki krok
Bohater z tym profitem ma o wiele większą szansę uniknąć uruchomienia pułapki. Ten profit daje mu + 4 do Zręczności gdy określa się czy uniknie uruchomienia pułapki.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 5, Szczęście 5, Poziom 9

Strzała w oko
Jakimś cudem trafienia twoich strzałów bolą bardziej, a krytyczne trafienia są o wiele groźniejsze. Gdy twój bohater wykonuje trafienie krytyczne zadaje 150% obrażeń (nie uwzględniając innych działań trafień krytycznych). W dodatku szansa na złamanie kończyny wzrasta o +50%. Jeżeli trafienie krytyczne powoduje 40 punktów obrażeń, to z tym profitem zada 60 punktów.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Percepcja 6, Szczęście 6, Zręczność 4, Poziom 9

Mistrz handlu
Jesteś guru akwizytorów. Ten profit podnosi umiejętność Handel bohatera o +30%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 7, Handel 60%, Poziom 9

Retor
Ten profit podnosi umiejętność rozmowy bohatera o +20%.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Retoryka 50%, Poziom 9

Mutacja
Wybranie tego profitu pozwala zmienić oznaczenie jednej umiejętności bohatera na inną. Fajne, nie?
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 9

Odkrywca
Dzięki temu profitowi bohaterowi łatwiej odszukiwać te dziwne i interesujące miejsca i przedmioty. Od MG zależy jakie to będą miejsca i przedmioty.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 9

Piromaniak
Kill it with fire. Ten profit pozwala robić bohaterowi straszne rzeczy ogniem... Bohater z tym profitem zadaje obrażenia większe o +5, bronią wykorzystującą ogień (koktajle Mołotowa, napalm i inne).
Poziom profitu: 1
Wymagania: Broń Ciężka 75%, Poziom 9

Przyjaciel zwierząt
Spędziłeś dużo czasu ze zwierzętami. DUŻO czasu. Dzięki temu profitowi zwierzęta nie będą atakowały bohatera, chyba że zaatakuje je pierwszy.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Inteligencja 5, Sztuka Przetrwania 25%, Poziom 9

Szalony saper
Twoje szczęście do ładunków wybuchowych jest legendarne i wciąż żyjesz! Jeżeli bohater z tym profitem nie przejdzie testu na pułapki w czasie ich ustawiania i oznaczałoby to jego wybuch, to ładunek nie wybucha, a bohater może spróbować jeszcze raz.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Materiały wybuchowe 60%, Inteligencja 6, Poziom 9

Tajemniczy nieznajomy
Po wybraniu tego profitu, bohater ma szansę (30%+2*SZ) że w w przypadkowych spotkaniach pomoże mu nieznajomy.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szczęście 4, Poziom 9

Znalazca
Znajdujesz więcej amunicji niż normalny mieszkaniec pustkowi. Zawsze znajdujesz podwójną ilość amunicji w spotkaniach specjalnych.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szczęście 8, Poziom 9

Tu i teraz
Po wybraniu tego profitu, bohater natychmiast zdobywa wystarczającą ilość punktów doświadczenia aby wejść na następny poziom. Jeżeli ten profit został wybrany na poziomie 9, to daje on natychmiast wystarczającą ilość punktów doświadczenia żeby wejść na poziom 10.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 9

Skóra w bliznach
Zdobyte w czasie walki blizny spowodowały że twoja skóra stała się twarda jak pancerz. Dzięki temu profitowi bohater zyskuje +5 do odporności na wszystkie rodzaje obrażeń z wyjątkiem ognia.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Wytrzymałość 6, Poziom 9

====================



Gracz drużynowy
Nauczyłeś się podstawowych zasad uczestnictwa i pracy w grupie. Dobrze dla ciebie. Gdy wszyscy członkowie grupy znajdują się w odległości mniejszej niż 10 metrów od bohatera, to otrzymuje on +10% do wszystkich umiejętności.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 4, Poziom 12

Lekarz
Bohater z tym profitem otrzymuje +20% do umiejętności Pierwsza pomoc i Medycyna.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Pierwsza pomoc lub Medycyna 40%, Poziom 12

Mistrz uników
Gdy bohater nie trzyma niczego w rękach na końcu rundy, otrzymuje 3 punkty KP za jeden niewykorzystany PA (zamiast 1 PA - 1 punkt klasy pancerza).
Poziom profitu: 1
Wymagania: Walka Wręcz 75%, Poziom 12

Mistrz złodziei
Bohater z tym profitem otrzymuje +15% do umiejętności Włamywanie i Kradzież.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Włamywanie 50%, Kradzież 50%, Poziom 12

Tag!
Możesz wybrać jedną dodatkową umiejętność do oznaczenia.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 12

Pan złota rączka
Bohater z tym profitem otrzymuje +10% do umiejętności Naprawa i Nauka.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Naprawa lub Nauka 40%, Poziom 12

Przyciągająca osobowość
Wszyscy cię lubią. WSZYSCY. Negatywne reakcje na karmę bohatera zamieniają się na dobre. Źli ludzie lubią dobrych, a dobrzy złych. Dobrzy dalej lubią dobrych, a źli złych.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 10, Poziom 12

Pewny chwyt
Ten profit daje +3 do Siły bohatera na potrzeby określenia, czy jest wystarczająco silny by używać danej broni.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 5, Poziom 12

Twarda skóra
Wystawienie na działanie radiacji i pustkowia spowodowało stwardnienie twojej skóry i uczynienie jej odporną. Bohater z tym profitem otrzymuje +10 do KP i +4 do odporności na wszystkie rodzaje obrażeń.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Wytrzymałość<8, Poziom 12

Uliczny wojownik
Nauczyłeś się jeździć i strzelać w tym samym czasie. Bohater z tym profitem nie otrzymuje żadnych kar gdy prowadzi pojazd i atakuje w tym samym czasie.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Pilot 60%, Inteligencja 6, Poziom 12

Znawca anatomii
Świetnie poznałeś anatomię różnorakich istot żywych. Ten profit daje bohaterowi +10% do umiejętności Medycyna, a także +5 PO gdy atakuje jakąś istotę żywą.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Medycyna 60%, Poziom 12

Intensywny trening
Profit ten pozwala jednokrotnie podnieść Cechę Główną na wyższy poziom.
Poziom profitu: 1 na Cechę Główną
Wymagania: Poziom 12

Życiodajna moc
Za każdym razem gdy bohater posiadający ten profit, zdobywa poziom, otrzymuje dodatkowo +4 punkty wytrzymałości do maksymalnej ich ilości. Z drugim poziomem tego profitu dostaje +8 punktów wytrzymałości, co poziom.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Wytrzymałość 4, Poziom 12

Człowiek czynu
Nauczyłeś się jak sprawić aby twoje ruchy były szybsze. Na każdy poziom tego profitu bohater otrzymuje dodatkowy punkt akcji.
Poziom profitu: 2
Wymagania: Zręczność 5, Poziom 12

Boska łaska
Bóg czuwa na tobą i twoimi przyjaciółmi. Za każdym razem, gdy nie uda ci się jakiś test, dzięki temu profitowi, możesz go powtórzyć, musisz jednak zaakceptować wynik tego powtórzonego testu (ponieważ nie można powtórzyć powtórki). Możesz skorzystać z tej opcji tylko raz na dobę.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Charyzma 8, Poziom 12

====================



Szybkostrzelność
Pociągasz za spust odrobinę szybciej niż inni ludzie. Każdy atak dystansowy, wykonywany przez bohatera posiadającego ten profit, kosztuje go o jeden punkt akcji mniej.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 7, Inteligencja 6, Percepcja 6, Poziom 15

Dodatkowe ataki wręcz
Oglądając Jackie Chana i Bruce'a Lee nauczyłeś się tego i owego. Bohater z tym profitem może wykonać więcej ataków wręcz i bronią białą w ciągu jednej rundy. Koszt tych ataków jest mniejszy o 1 PA.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 6, Poziom 15

Kieszonkowiec
Bohater z tym profitem otrzymuje +25% do umiejętności Kradzież w przypadku okradania innych istot (innych bohaterów lub bohaterów niezależnych).
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 8, Kradzież 80%, Poziom 15

Przeczucie
Przeczucie to przeczucie. Nie ma co więcej się nad tym rozwodzić. Bohater z tym profitem dostaje +1 do Percepcji na potrzeby określenia zasięgu maksymalnego i wykrywania pułapek.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 15

Naginanie zasad
Jeżeli wybrałeś ten profit to następnym razem, gdy wybierał będziesz profit dla bohatera, możesz nie stosować się do jego wymagań. Oszuście.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Szczęście 7, Poziom 15

====================



Cicha śmierć
Jeżeli bohaterowi, posiadającemu ten profit, uda się podkraść do przeciwnika, to zadaje mu podwójne obrażenia w atakach wręcz i bronią białą, jeżeli może trafić wroga w plecy.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 10, Skradanie 80%, Walka wręcz 80%, Poziom 18

Cyborg
Przeszedłeś zabieg wszczepienia implantów i wciąż żyjesz o dziwo. Otrzymujesz +10% do Broni energetycznej oraz +5 do Odporności na promieniowanie, trucizny i obrażenia.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Nauka 80%, Medycyna 80%, Poziom 18

====================



Snajper
Bohater z tym profitem, strzelając z broni dystansowej, zadaje obrażenia krytyczne jeżeli zda test na szczęście.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 8, Percepcja 8, Broń palna 80%, Poziom 20

Zabójca
Zabójcy są wśród nas! Bohater z tym profitem zadaje krytyczne obrażenia w atakach wręcz i z użyciem broni białej, jeżeli zda test na szczęście.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Zręczność 8, Siła 8, Walka wręcz 80%, Poziom 20

Ideał
Nie masz żadnej słabości. Od teraz wszystkie Cechy główne niższe od 5 otrzymują wartość 5.
Poziom profitu: 1
Wymagania: Poziom 20

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.071 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.diablo-2.pun.pl www.avinioncabal.pun.pl www.server123.pun.pl www.lsokb.pun.pl www.abramakabra.pun.pl